We're still alive - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Eef en Pim - WaarBenJij.nu We're still alive - Reisverslag uit Akaba, Jordanië van Eef en Pim - WaarBenJij.nu

We're still alive

Door: Eefje en Pimmie

Blijf op de hoogte en volg Eef en Pim

28 Juli 2009 | Jordanië, Akaba

Hallo allemaal,

Dit is heel even een kort berichtje om te laten weten dat alles helemaal perfect gaat met ons. Na een lange, oncomfortabele reis zijn we in een keer doorgestoomt van Damascus naar Aqaba in Jordanie! Morgen posten we al onze stukjes van de avonturen in Syrie, ze doen namelijk niet echt aan internet in de woestijn.

Over de foto's: We gaan het morgen proberen maar we hebben niet veel hoop. De vorige keer dat we internet hadden, hadden ze zo'n 40 computers aangesloten op een isdn (wow antiek) verbinding dus dat schoot niet bepaald op.

Leuk dat jullie allemaal reageren op onze stukjes! Morgen posten we alles.

Groetjes,

Eef en Pim

• 30 Juli 2009 - 08:45

Wup:

Hee Eef en Pim,

Leuk om jullie berichten te lezen. Klinkt heeeel avontuurlijk allemaal.

Ik ben gisteren om 6 uur teruggekomen uit Calella, vandaar mijn late reactie.

Als jullie terug zijn moeten we snel afspreken voor alle verhalen.

Heel goede reis nog en doe voorzichtig.

xxx Mariel

• 30 Juli 2009 - 14:12

Sigrid:

Wat een leuke verhalen! Ik ben benieuwd naar de rest!

Liefs Sigrid

• 31 Juli 2009 - 05:29

Dominique:

Jeeh ik weet nu ook dat jullie blog bestaat:) Ik ga snel al jullie berichtjes lezen! Nog heel veel plezier op jullie reis!

X

• 31 Juli 2009 - 09:32

Hella:

Gelukkig leven jullie nog! Hebben jullie in Syrië het Krak des Chevaliers of andere kruisvaardersburchten gezien?? Wil ik graag over horen.
    Groetjes, H.

• 31 Juli 2009 - 13:53

Fenny:

Fijn dat jullie weer iets hebben gepost! Fijn dat alles goed is,hier is ook alles goed. ALLES gewoon dus.
    Fijne tijd verder,
    Kus, Fenny

• 01 Augustus 2009 - 19:58

Eef En Pim :

@hella: We bezoeken krak des Chevaliers op de terugweg. Het ligt namelijk in het westen van Syrie en op de heenweg gingen we via het oosten.

We zijn nu heel hard aan het relxen in Aqaba aan de koraal-kust. We hopen morgen de rest te kunnen plaatsen.

Welterusten en groetjes van Eef en Pim

• 02 Augustus 2009 - 16:27

3P Vanuit Bretagne:

Hoi jongelui, mooie verhalen, het lijkt wel 'suske & wiske gaan naar ....' Hier is alles ok, minder heet dan bij jullie (nog niet de helft!) Wat Hella schreef was heel goed advies: niet alleen water, ook zout (&suiker) maar vooral zout dus. Liefs en groetjes Pieter, Mamma en Pappa.

p.s(pieter) Pim ben je na je vleesmarkt trip weer vegetariër geworden?

hahahaha!

• 02 Augustus 2009 - 18:59

Maarten:

Hoi Pim en Eef. Leuk om jullie omzwervingen online te kunnen volgen. Het is wel een echte Pim en Eef avontuur. Wij zijn weer terug uit Zweden en gaan maandag weer aan de arbeid. Voor jullie geniet ervan. Heel veel groetjes,
    Hetty, Ellie, Maarten, Sandra en Mitchel

• 03 Augustus 2009 - 12:50

Eef En Pim :

Heey allemaal,

Zo, nu hebben jullie weer wat te lezen. We lopen een klein beetje achter qua schrijven maar dat komt wel goed. We vertrekken vandaag uit Aqaba richting Wadi-Rum. Nog meer woestijn!

@Hella: We eten af en toe chips en een cakeje voor het zout en de suiker.

@ouders: Een soort Suske & Wiske? Maar dan Pimke en Eefke ;)

@Pieter: Nee, ik ben geen vegetarier geworden. ;)

@Wup: Was het leuk in Spanje? Ik hoor het vanje, ik bel je als ik terug ben. Wuppieee!!!! Love you babe!

@Fenny: Blij dat alles goed is mam. Doe je de groeten aan oma en tante Mieke?

@Maarten: Nog gestept in Zweden? :) leuk dat jullie meelezen. En Pim en Eef avonturen zijn heel erg leuk hoor! Uitdrogingsverschijnselen, kakkerlakken, dubieus eten...over de snelweg naar Amman lopen...topvakantie hehehehe.

Jullie horen de rest binnenkort

Dikke smak voor iedereen!

• 09 Augustus 2009 - 19:52

Bas:

Hoi Eef en Pim,

Na twee mooie vakantieweken in Frankrijk zijn we weer thuis en lezen we jullie avonturen. Zo te lezen hele mooie ervaringen maar zo nu en dan ook wel afzien met die hitte, brr 35 graden 's nachts. Zoek waar mogelijk maar de airconditioning of een zembad op maar dat zullen jullie ook wel doen. Veel liefs van ons allen en we kijken uit naar de volgende berichten " Wadi Rum" klink lekker exotisch.

Bas