Another day in paradise - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Eef en Pim - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Eef en Pim - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eef en Pim

19 Juli 2009 | Turkije, Kayseri

We zijn weer in Kayseri, straks met de (vrij letterlijke) nachtbus naar Antakya. Vandaag in Goreme naar de kapper geweest. Al pratend en rokend knipte hij voor 12 YTL onze lokken af. 's Middags hebben we het openluchtmuseum van Goreme bezocht. Hier is de oudste, bekende, Christelijke kerk ter wereld te vinden, heel erg bijzonder. Opgejaagd door de Romeinen heeft de eerste Christelijke gemeenschap (11e nc) in de rotsen een ondergrondse stad gesticht, compleet met tempels, opslagplaatsen, scholen en zelfs een wijnbrouwerij. Morgen vanaf Antakya de grens over naar Syrie. De zenuwen beginnen nu wel op te spelen. Wat als we teruggestuurd worden? Diverse scenario's schieten door onze hoofden; via Cyprus naar Jordanie? En dan door naar Egypte? Of via Koerdisch Irak de grens over naar Syrie? Paspoorten opsturen naar het consulaat in Ankara klinkt eveneens als een slecht idee. Mmh...we zien wel. Voorlopig denken we nog met een brede glimlach terug aan onze hike terug vanaf het museum vandaag. Berg op berg af, al klimmend en klauterend, de meest prachtige viewpoints ontdekt. Nice!

• 21 Juli 2009 - 16:03

Sandra:

Hallooo!

jeetje Eef, dat klinkt toch wel heel anders dan onze avonturen bij mijn kapper (1. Die praat niet, 2 die rookt niet.. in ieder geval niet tijdens het knippen,hehe!)

Hoop dat jullie je heeerlijk vermaken, maar zo te lezen lukt dat wel !

Mis je wel Eefje! Dikke knuffell!

X

• 21 Juli 2009 - 16:14

Eef En Pim :

Jouw kapper was ook heel leuk hoor! Als ik weer terug ben mag hij de schade beperken hehehehehe.

Mis jou ook Sannie, tot snel. Plaats je nog iets voordat je naar Tunesie vertrekt?

Kus van Eefje!

• 30 Juli 2009 - 09:54

Carolien:

heej eefje en pim!

wat een superleuke reisverhalen :D ik hoop dat jullie het de komende maand ook nog superleuk en avontuurlijk gaan hebben daar!

liefs xx